AKTUÁLNÍ INFORMACE

Milí zákazníci,

chtěli bychom vás upozornit, že vzhledem k blížícímu se svátečnímu období se z kapacitních důvodů může i nemusí prodloužit lhůta pro vyřízení vašich reklamací.

U reklamací podaných po 10.11.2023 nemůžeme garantovat vyřízení do Vánoc. Budeme však dělat vše, co je v našich silách.
Jako součást omluvy pro vás máme nachystané designové lampy nebo hodiny, které si pak budete moct vybrat jako dárek při doručení reklamovaného zboží.

VRÁCENÍ ZBOŽÍ

Nesplnilo zboží vaše očekávání?

V takovém případě nám ho můžete do 14 dnů ode dne doručení vrátit bez udání důvodu.

Stačí, když jej nepoužité, nepoškozené, s kompletním obsahem a v původním balení zašlete zpět k nám. Nezapomeňte k zásilce přiložit vyplněný vzorový formulář pro odstoupení od smlouvy, případně jej podepsaný zašlete na email.

Kompletní zboží zasílejte zabalené v obalu zabraňujícím jeho poškození na adresu:

AP WEB s.r.o.
Uhlířská 416
Slezská Ostrava 710 00

Jakmile zboží dorazí zpět k nám, vrátíme vám zaplacenou částku na váš účet.

 REKLAMACE ZBOŽÍ

Snažíme se dělat naši práci tak, jak nejlépe umíme. Jsme ale taky jen lidé, a tak se i přes naší velkou snahu občas něco nepovede. Pokud tedy potřebujete reklamovat či vrátit zboží, které jste u nás objednali, vyplňte reklamační formulář a my vše rádi napravíme!

Před vyplněním formuláře si připravte číslo Vaší objednávky, popis závady a její fotodokumentaci + foto popisného štítku.

Popisné štítky najdete umístěné na originálních obalech zboží – u sedacích souprav na igelitovém obalu, u dřevěného nábytku na kartonech. Štítky obsahují důležité identifikační údaje, které jsou velmi zásadní pro řádné a rychlé posouzení reklamace.

 

STANDARDNÍ PRŮBĚH REKLAMACE

Reklamace se snažíme vyřešit v co nejkratším možném termínu.

Po vyplnění reklamačního formuláře vám na uvedený e-mail přijde potvrzení o přijetí vaší žádosti. Poté ihned začíná online komunikace s reklamačním oddělením, kdy se doladí další detaily.

V případě uznání reklamace postupujete dle pokynů komunikace s reklamačním oddělením.

  • a) Pokud je doručené zboží dle dodané fotodokumentace znatelně poškozené, vyčkejte na domluvený termín výměny či opravy našim reklamačním servisem.

  • b) Bude-li vám chybět nějaká část objednávky nebo dodána špatná, vyčkejte na domluvený termín dodání nové či správné našim reklamačním servisem.

  • c) V případě domluvy na doručení reklamovaného zboží k posouzení na naše sklady v Ostravě je nutné jej zabalit do původních, případně náhradních obalů tak, aby nedošlo k poškození. Zboží popište celým názvem, uveďte počet kusů a vaše jméno. Po přijetí reklamovaného zboží vyčkejte na kontakt z reklamačního oddělení. Budeme vás včas informovat, zda reklamované zboží vyměníme, opravíme, vrátíme kupní cenu a nutné náklady spojené přepravou, nebo reklamace nebude uznaná jako oprávněná.

 

Po ukončení reklamace si zboží můžete vyzvednout na našich skladech. V případě výměny poškozeného zboží nebo dodání chybějícího kusu vyčkejte na dodání naší autodopravou.

Bude-li vaše reklamace uznána jako oprávněná, můžete požadovat náhradu účelně vynaložených nákladů nutných při přepravě reklamovaného zboží z místa doručení zboží na naši centrálu. Podle zákona se jedná o nejnižší nutné náklady, které zákazník musel vynaložit, aby mohl uplatnit svá práva reklamace. Zpravidla tedy doručení přepravní společností. Pokud si zákazník vybere expresní dodání nebo jiné, má právo na vrácení pouze té části prostředků, které se rovná nejlevnějšímu způsobu dodání zboží.

 

Reklamační formulář: 

Vyberte Změnit
Vyberte Změnit
Vyberte Změnit
Vyberte Změnit
14

LET ZKUŠENOSTÍ

Už od roku 2010 prodáváme nábytek pro všechny, kteří si cení spolehlivosti, osobního přístupu a hledají “něco” navíc.

Vlastní doprava

Víme nejlépe jak s nábytkem během převozu zacházet. Proto objednávky rozvážíme vlastní dopravou.

Sklady o více jak 10 000 m2

Díky velkým prostorům vám můžeme poskytnout oblíbené kousky ihned.

Vrácení peněz

Zakoupené zboží můžete vrátit do 14 dnů od jeho převzetí bez udání důvodů.