Na našem e-shopu můžete objednávat nepřetržite 24hodin denně. V případě, že si nebude jistí svými kroky, neváhejte kontaktovat naše zákaznické centrum, kde vám rádi poradí a pomůžou s vyplněním objednávky. 

Zákaznické centrum: 
Telefonicky: +420 704 878 300
E-mailem: hello@sofajn.cz
Přes chat: v pravém dolním rohu
Denně od 8:00 - 20:00
Těšit se na vás budou naše kolegyně Soňa a Tatiana.

 

JAKÉ JSOU MOŽNOSTI PLATBY?

Svou objednávku můžete uhradit několika způsoby:

1. hotově při převzetí
2. bankovním převodem
3. online platbou
4. na splátky od společnosti Essox nebo Home Credit

KOLIK ZAPLATÍM ZA DOPRAVU?

1. Doprava u zboží s cenou do 4 999 kč - 300 kč
2.
 Doprava u zboží s cenou od 5 000 kč - 14 999 kč - 500 kč
3. Doprava u zboží s cenou od 15 000 kč - zdarma
4.
 Indivudální doručení dle přání zákazníka na konkrétní den a čas - 1 000 kč 

 

MUSÍM PLATIT ZÁLOHU?

Pokud je cena objednávky nižší než 50 000 kč, neplatíte žádnou zálohu. V opačném případě je nutné složit zálohu ve výši minimálně 20% z celkové kupní ceny. 

Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.

JAK MI BUDE ZBOŽÍ DODÁNO?

Abyste si mohli lépe vybrat, nábytek pro vás vybíráme od více výrobců. Každý výrobce potřebuje různé množství času na výrobu, proto na tuto otázku nelze přesně odpovědět.  Veškeré dodací lhůty jsou však vypsány u každého produktu.

1.
 Zboží skladem - dodání 3-7 dní
2. Nejčastější termín u neskladového zboží - 3-6 týdnů 
3. Nejdelší dodací doby u neskladového zboží - 7-12 týdnů (cca 10% zboží na e-shopu)

Jakmile bude vaše objednávka připravená k doručení, budete informování našim dispečinkem minimálně 1 - 2 dny předem. Objednávky rozvážíme PO - NE  od 7 – 22 hodin

MŮŽU SI NĚKDE OVĚŘIT STAV OBJEDNÁVKY?

Jelikož zboží rozvážíme vlastní autodopravou, lze si stav vaší objednávky ověřit buď prostřednictvím telefonu +420  704 878 300 denně od 8-18 hodin, emailem hello@sofajn.cz nebo přes chat v pravém dolním rohu na webové stránce.

MŮŽU SI PŘI PŘEVZETÍ ZKONTROLOVAT STAV ZBOŽÍ?

Ano, a je to dokonce vítáno! Před výnosem či odjezdem řidiče si můžete zkontrolovat neporušenost obalu, popřípadě samotné zboží. Pokud objevíte nějakou závadu, ihned tuto informaci předejte řidiči.

 

POMŮŽE MI NĚKDO S VÝNOSEM?

Ano, ale jedná se o placenou službu. Ceny najdete u každého produktu napsány. Pomoc s výnosem spočívá v tom, že vám bude k dispozici náš zaměstnanec, který při výnosu pomůže. Je tedy nutné zařídit i další osobu, která bude zpravidla našemu řidi po ruce. Celkový výnos zajišťují dva naši zaměstnanci bez nutnosti vaši asistence.

DĚLÁTE MONTÁŽE NÁBYTKU?

V současné době tuto službu nenabízíme. Ke každému zboží obdržíte montážní návod. Ale vždy se lze kdykoliv individuálně domluvit přes zákaznickou podporu.

CO KDYŽ ZBOŽÍ NESPLNÍ MOJE OČEKÁVÁNÍ?

V tom případě máte právo vrátit zboží do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Je však nutné, aby bylo nepoužité, nepoškozené, s kompletním obsahem a v původním balení. Zboží je nutné poslat nebo dovést na náš sklad v Ostravě. Doporučujeme proto dočasně uschovat obaly od zboží, aby případné vrácení či výměna proběhla co nejsnadněji. Obaly totiž obsahují popisné štítky, které jsou důležité pro rychlé vyřízení odstoupení od smlouvy. 

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI?

Záruku poskytujeme na zboží v rozsahu obecně platných předpisů. Reklamaci lze provést pouze v případě, že je zboží v záruční době. Zjistí-li kupující po převzetí zboží vady, je povinen tuto skutečnost bez zbytečného odkladu oznámit prodávajícímu. 

Další informace o reklamacích a reklamační formulář najdete tady.

 

JAK POZNÁM DRUH A TYP ČALOUNĚNÍ?

U každého produktu na webu je typ čalounění popsán jak nejlépe to jde, včetně technických parametrů. 

Zároveň je možné zažádat o zapůjčení vzorníků. Vzorníky posíláme ZDARMA poštou max po 2 sadách. Jakmile si vyberete, je nutné je poslat nebo dovést nejpozději do 3 dnů doporučeně zase zpět na naší adresu. Nedodržení této lhůty je zpoplatněno částkou 1 000,-Kč.  

Svou žádost o zapůjčení vyřešíte s našimi operátory skrz chat, telefon či e-mail.

CO POTŘEBUJI PRO NÁKUP NA SPLÁTKY?

Pro naše zákazníky máme připravený splátkový prodej společnosti Essox nebo Home Credit, který zajistí rychlý a snadný nákup. Proces jeho vyřízení je nekomplikovaný a smlouvu lze uzavřít přímo přes internet. 

Při vyplňování kontaktního formuláře při zadávání objednávky na webu jednoduše vyberte, která společnost vám více vyhovuje a po dokončení objednávky budete přesměrování na jejich web, kde začíná proces vyplňování potřebných údajů. 

14

LET ZKUŠENOSTÍ

Už od roku 2010 prodáváme nábytek pro všechny, kteří si cení spolehlivosti, osobního přístupu a hledají “něco” navíc.

Vlastní doprava

Víme nejlépe jak s nábytkem během převozu zacházet. Proto objednávky rozvážíme vlastní dopravou.

Sklady o více jak 10 000 m2

Díky velkým prostorům vám můžeme poskytnout oblíbené kousky ihned.

Vrácení peněz

Zakoupené zboží můžete vrátit do 14 dnů od jeho převzetí bez udání důvodů.